Bestellen:

Plaats de producten die U wilt bestellen in het winkelmandje. Na het invullen van de gevraagde gegevens kunt U daarna afrekenen. U kunt het product online afrekenen via iDeal of betalen door middels een bank overschrijving. Tevens bieden wij de optie om achteraf te betalen. In dat geval kiest U voor betaling middels een bank overschrijving en geeft U dit duidelijke aan bij uw bestelling.

Bank overschrijving:

Bankrekeningnummer NL55 INGB 0007 1813 95 ten name van: Waridsara in Aalst, Nederland
Betaalt u vanaf een niet-Nederlandse bankrekening, dan heeft u de volgende informatie nodig:
IBAN   : NL55INGB0007181395
BIC     : INGBNL2A
T.n.v. : Waridsara in Aalst, Nederland

Levertijd:

Na het voldoen van de factuur doen wij er alles aan om binnen 3-5 werkdagen de bestelling geleverd te krijgen.

Prijzen en Producten:

De meeste producten uit onze webshop zijn (in Nederland) enkel bij ons te koop. Heeft u elders een vergelijkbaar product gezien en vraagt u zich af waarom wij goedkoper zijn? Op beide vragen is het antwoord vrij simpel: Wij hebben geen dure winkel. Wij kopen rechtstreeks in bij de makers (kleine familiebedrijven) en zorgen ook zelf voor het importeren en internationaal transport. De webshop onderhouden we zelf en we maken ook zelf alle foto's. Zo weten wij de prijzen aantrekkelijk te houden en ons aanbod vrij uniek

Verzendkosten:

Wij brengen geen verzendkosten in rekening, het verzenden is dus helemaal gratis. Dit is natuurlijk enkel van toepassing voor bestelling uit en verzendingen binnen Nederland. De grotere en breekbare artikelen worden door onszelf bij u thuis afgeleverd. Hiervoor nemen wij altijd vooraf contact met u op.

Afhalen:

Het is enkel mogelijk om uw bestelling af te halen op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op via het Contact Formulier formulier of via email: info@waridsara.nl. Bij afhalen kunt u contant betalen, dus niet met pin, chipknip of creditcard. Ons afhaal adres is: Maas-Waalweg 4, 5308 NS, Aalst (GLD).

Herroeping:

Aanmelden van retourzendingkan per email, per brief of middels dit Retour Formulier.

Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid deze klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Waridsara bij is aangesloten.

Aanmelden van klachten kan per email: info@waridsara.nl, per brief (Maas-Waalweg 4, 5308 NS in Aalst) of middels dit Contact Formulier.